änglar utan vingar

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2010-03-13, 11:03:48
fredag:
skolan, super tråkigt men gjorde klart min presentation om två olika gadgets; sony fusin coffee table och media chair med sorround. det ska presenteras på torsdag och då jävlar ska jag äga.
på kvällen försökte jag få någon att komma till mig och hitta på ånågon eftersom jag inte var välkommen på en fest där mina kompisar var.
tillslut fick jag hämta min asplackata vän som fick sova hos mig och nyktra till. ibland är jag bara för snäll!
nu har jag haft alla honor ute, syrrans luna och minerva sen min texas, de sprang runt på sängen och ungarna i buren är helt vilda. gud så busiga de är. morph och rådan ligger och slöar, som vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback