like a rollin' thunder chasing the wind

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2010-06-07, 20:59:46
rätt värdelös dag.. gick till skolan imorse och där var det dött.. fick en uppgift av svenska läraren som gör att jag har möjlighet att få VG i svenska A. drog hem till lägenheten och packade ordning allt, plus städning igen.. fick krupp på datorn som går i strömsparläge 1 gång varje minut.. gick över en snabbis till morsans jobb och käkade lunch.. svängde förbi data supporten.. gick till lägenheten och ringde dells support.. fixade nått strömschema men datorn slocknar fortfarande.. men mest när jag är för mycket på msn.. galet.

senare pappa hämtade mig och all packning, hem till mamma och hämta cykeln.. hemma hos pappa gick jag runt och fotade lite, försökte fota kalla men hundjäveln kan fan inte sluta hoppa eller slåss.. cyklade med henne för ett tag sen inför jakten i höst. hon behöver få bättre kondition..

önskar jag var med oskar atm.. känns som om världen lutar sig mot mina axlar.. men med honom blir allt lättare.. har dock fått en ny favoritlåt.. lightning crashes med live.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback