invigning i parken

dagligt crap / 1 Kommentarer / 2010-06-22, 10:09:54

godmorgon! härligt väder, om 1h ska jag vara nere i parken för att förbereda mig inför ninvigningen i parken. jag och min kurs grupp ska stå och "sälja oss själva" eftersom vi är nyföretagare. ska bli intressant.. sen ska jag vara vattenoffret.. vilket innebär att folk ska få kasta vatten på mig. 

igår gjorde ett litet motiv på min tröja, nöjd! vet inte vad jag ska skriva mer men nu ska jag käka. dock har jag hittat nya favorit låtar igen. highway man med HOFFMAESTROcloser med kings of leon. tjoooz


Kommentarer
Elin:

Jag ska också till parken idag:D fast är nog där vid 2-3 med norrtälje träningscenter! kanske ses?

Puss<3

2010-06-22, 10:19:41 / Blogg: http://eulienfoerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback