haft roligt i två veckor, rekord!

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2010-06-24, 19:36:48
nu har jag gått klart företagskursen och har nu ett eget företag, schkål för F.L inc

kursen har varit super rolig. har lärt känna nya männsikor och lärt mig många nya saker om att ha eget företag, va man ska tänka på, vilka risker som finns, marknadsföring, budget, bokföring, skatteverket etc. pratat inför nya människor och haft riktigt riktigt kul! sök dit du med till nästa sommar - egen sommar

har inte gjort ett skit efter jag kom hem.. velat vara med oskar men han har annat för sig. ska snart bli hämtad av anton så ska jag gadda honom. hoppas oskar kommer till mig sen. imorgon är det midsommarafton, ska till rimbo på dagen för min kusin fyller 18, sen efter lunchen drar jag tillbaka för ska åka med oskar till rådmansö och grilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback