retrohörnan - my new home

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2010-07-30, 22:48:19
sen i onsdags har jag bott hos min moster - i en klädkammare, med underbara sarah.
i klädkammaren får det plats två stycken 90 madrasser och två bokhyllor. vi har haft super mysigt och igår gick vi till flygfyren, köpte cider, choklad, kolagodis, chips och dipp. satte på bastun, jag färgade håret på sarah, chillade i mosters jacuzzi och sen bastade vi. rå nice!

idag åkte sarah till roslagskulla så jag städade upp lite bråte på vinden och la tre stycken madrasser på varandra i kammaren. blev fett mysigt. gjorde en skylt som det står "retrohörnan" på. hörnan blir mitt lilla rum, ifall jag tröttnar på morsan hemma så har jag plats hos moster, sjukt soft.

 

feeeeett mys

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback