trött på det vita täcket

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2010-02-18, 16:13:06
efter att ha suttit i snart 2h med den här jävla bloggen är jag sjukt slut, hungrig, trött och fryssen. jag har raderat bloggen flera gånger för allt blev bara fel men nu är det typ ordnat men headern är bara tillfällig och fel, så fel, tills jag orkar sitta med photoshop i timmar, vilket lär ta sin lilla tid.

måste börja fotografera oftare! det var så längesen nu, men det är pga att jag går så sent i skolan så det är mörkt när man kommer hem, riktigt trist och det finns nog fler som håller med mig. är så sjukt trött på snön och den här kylan nu så det finns inte! önskar allt försvinner i natt. ge oss sommar och sol.

hoppas på att mamma ska komma hem snart så jag får lite mat i magen, det är helt tomt i kylen, jag svälter! sen måste det finnas mat till mina råttor också vilket det inte heller gör. btw så fick texas 14 råttbebisar, de är sjukt söta. men nu tänker jag lägga mig i sängen och fortsätta med mitt OC maraton, har bara 4 avsnitt kvar från första säsongen. see y'all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback