råttor, mitt ögongodis

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2010-02-24, 11:36:32

igår när jag kom hem ifrån skolan fick jag en lätt hjärtattack. gick in på mitt rum och tittade mot texas bur.. där ligger hon helt avslappnad på kartongtaket. jag trodde hon var död. många tankar kom på 1 sec. "hur fan ska jag mata ungarna nu?", "varför är hon död?".. men så plötsligt öppnar hon ögonen när jag precis ska ropa på mamma. som tur var. en liten chock sådär efter skolan är ju alltid kul. eller inte. längtar till jag kommer hem idag och ska plocka lite med bebisarna och fotografera dem. dagarna går och råttbebisarna blir större och börjar få fjunpäls. de är nu 8 dagar gammla. det blir fyra helfärgade och tio mönstrade, så jävla söta. i slutet av nästa vecka ska de börja öppna sina ögon och de lär få mer päls nu i helgen. tjenixen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback