killar i bläck

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2010-02-18, 14:28:33

idag blev de färdig gaddade och mitt på dan ringde olle och ville ha en tatuering så det blev tre stycken gjorda idag, härligt. när jag kom till jesper fick jag ett sms av mamma där det stog att jag fått råttbebisar och jag pep till av glädje, så jag har väntat på dessa ungar. det blir texas andra kull, men eftersom jag inte är hemma hos mamma för tillfället så vet jag inte hur många de är, ska räkna när jag kommer till henne imorgon. det ska bli jättekul att se på de små liven! jag antar att texas har fått fler ungar än sin förra kull då det var tio stycken små pärlor.

vår presentation som jag tidigare nämnde sög. den rent ut sagt sög. vi blev tvugna att komma på en ny produkt än brevlådan. så vi bestämde oss för att göra en klocka i olika modeller, typ. dagen i skolan var tung och tråkig. vi bara satt där och stirrade på alla delar och komponenter. sjukt drygt så ibland gick ja ner till vår korridor och la mig i våra soffor, mycket skönare än en trästol, usch.

och nu sitter jag här hos pappa i sängen och lyssnar på elin som tjatar om att hon inte kan 8ans gångertabell, hihi. snart tänker jag mickra några bullar och smaska på för pappa vägrade ta mig till flygfyren och köpa semla, den tråkmånsen. mums, filip kom nyss med godishjärtan, gott! nej, nu ska jag be pappa knäcka min rygg.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback