introduktion, en ny start

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2010-02-18, 14:27:45

mina passioner här i livet, det är dem jag lever för. rita och måla, skissa och tatuera, fotografera och sätta bilder som säger mer än tusen ord i ett album. jaga och åka till norrland, köra fyrhjuling och skooter, djur och min lillebror. och jag har en dröm att inom några år leva och bo i norrland som fyller mitt hjärta med världens bästa och härligaste känsla.

saker jag har lärt mig genom mina 17 år är att man kan inte bli älskad om man inte älskar sig själv. för tillfället läser jag två böcker av mia törnblom, "självkänsla nu!" och "du äger!". de båda handlar mycket om självkänsla och att du ska älska dig själv för den du är. vilket är sant. så jag säger bara att nu är det dags att ta tag i allt och leva livet! jag har börjat om, en ny start helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback