i datans värld

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2010-02-19, 20:52:35

sitter, eller ligger hemma hos jesper i sängen och ska installera spotify på mammas bärbara som jag har tagit med mig. turre är här och äter chips... hela tiden! haha. stefan och cilla drog nyss till en fest, tråkigt. jesper snackar med kepsen som en "IM HIP HOP". har varit hos moster för hon fyller år idag, spelade lite mario wii med små kusinerna, det var lika kul som alltid. puss på mina små kusiner. just nu findus ligger vid mina fötter och små blundar, han är söt och orange. hoppas att cilla och stefan sover här, eller iallafall kommer hit sen så jag slipper jesper och turre med deras jävla wow-snack.. haha nej skojar bara, det är trevligt. men nu ska jag lägga upp en ny bild som header. mjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback