fortsättning på något nytt

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2010-02-18, 14:28:06

i skolan jobbar vi med ett projektarbete där vi ska re-designa en systemenhet, eller som vi brukar säga - dator. vi började med det igår och det gick hyffsat bra för oss tycker jag, vi fick ihop en kartongmodell så idag, när vi ska presentera våra idéer för lärarna så kan vi bara chilla.

efter skolan gick jag hem till jesper, där stefan var och hämtade dem och drog ner till mig, ner menas då med typ 100 m från där jesper bor. hemma hos mig sätter jag igång och förbereder inför gaddningsdags. nervositeten i stefan steg, hihi pain baby. och efter ca 1 ½h har stefan djungelpatrullen märket på skulderbladet. awesome! men ifyllningen blev inte klar så efter skolan drar jag till jesper igen och gaddar honom sen fortsätter jag med stefans. publicerar bilder imorgon antar jag, om jag kan vara aktiv då.

sen ger jag min dagens ros till daniel, tack för att du finns där och stöttar och får mig på de rätta tankarna och spåren, som ibland känns tveksamma men, innerst inne vet jag att de är rätt.

nu ska jag och min grupp presentera vår idé, en safebox.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback