väntar man på något gott, väntar man aldrig förlänge

mina krabater / 0 Kommentarer / 2010-12-11, 19:10:56
finally!
idag hämtade jag, jerre och lök våra nya små diamanter. jerre och lök köpte en hane och en hona, dumbo och toppörad. jag hade bokat två hanar, båda dumbo, helfärgade med vit mage. så söta. de är reggade i SRS och har fin stamtavla. farmor säger till sina vänninor "hon ska köpa råttor med stamtavla" (med överklassig ton), hon tycker det är löjligt. jag tycker det är bra, då vet man var de kommer ifrån, beteende etc.

har haft dom i knät en stund, kapten somnade och general kollade läget sen började han tvätta sig. nu sitter dom i hängmattan högst upp i buren och tvättar varandra, det kommer ta några timmar innan det verkligen känner sig hemma, så jag tänkte låta dom vara ifred nu och få utforska lite. puss sötnosar



- general


- kapten


- gosigt med dreads?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback