ett inlägg utan rubrik

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2010-12-30, 12:59:28
igår vaknade jag av att sarah slängde fram huvudet mellan draperiet in till lilla sovrummet hos henne, sen kom hennes mamma och satte sig och klappade på mig medan hon sa att hon inte kunde sova för att jag sprungit fram och tillbaka och pratat med sarah lite till och från, men det är bara så ibland. typ alltid.

jag skulle egentligen gadda men kände mig inge bra, mamma tror att jag kommer få bihåle- och lunginflamation för att jag inte har kläder på mig när jag är ute... vilket är bullshit, för inte fan går jag naken inte. kom hem lite senare  och körde hem albin. fick ett oväntat sms av en underbar person som gick in i mitt hjärta och stannade där. efter jag och mamma lämnat albin åkte jag till pappas nya hus - högt i tak, modernt, sjukt snyggt, vitt, öppet till kök och vardagsrum + hall, mysigt badrum, jacuzzi på altanen, ett garage som förmodligen blir sis och mitt, men det är inte färdigbyggt än. kalla var där, satt hos henne ett tag innan jag fick mod till att överhuvudtaget gå in i slottet.

ibland kommer tårar okontrollerat och det går inte att hindra, hur mycket man än försöker hålla masken

åt middag där med farmor, klas, pappa och hans fru. jag och pappa gick ut en stund med kalla, jag brottades med henne medan jag klippte hennes klor. senare kom sis occh hennes morföräldrar förbi, vi gick och tog ost och jag proppade i min choklad...

påväg hem till norrtälje kände jag att något i min kropp hade lättnat, och det kändes bra, men jag är inte nöjd. lea är borta, min diamant.

vid 23 kom bobbo och jennifer, vi åkte och hämtade sarah sen ut till bobbo, gjorde det jag tycker om sen åkte vi hem. sarah och jag kurade ner oss i tvrummet med mitt nya te och satte på män som hatar kvinnor, pratade till 4, sov. vaknade vid 10 och nu sitter jag här. imorgon är det nyår, det blir chill hemma med mina fina människor plus några till kanske. tacos och äckligt vin. men nu blev det förmycket text, hej

- pappa, mina hundar och norrland - det är så det ska vara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback