dag 11 - mina syskon

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2010-12-30, 23:09:45
gör morgondagens dag idag, för imorgon har jag ett fullpackat schema framför mig!

jag har en helbror, lillskiten melker, han är 6 år och är min livsglöd.

sen har pappas fru 4 barn. filip blir 13 och elin 14 nästa år som är snart :b, småungar alltså. erica blir 19, hennes mamma sa första gången jag träffade henne att vi var väldigt lika, (inte i utseende men hon är skitsnygg) båda gillar att måla, rita och tatuera osv. henne diggar jag! och sist men inte minst emma som blir 22, rolig och snygg, diggar henne med. hon har en unge på snart 4 år, zion, jättesöt.

nu vet jag inte vad jag ska skriva mer  för inga mer syskon har jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback