sarah bengtsson, älskad brud

dagligt crap / 1 Kommentarer / 2010-08-01, 17:05:19
tänk att jag har träffat typ världens underbaraste och tuffaste människa. en brud som tycker, tänker och lever precis som jag. vill göra det jag vill och tycker är kul. enkelt att öppna sig för henne och säga exakt hur läget är. hon kan smsa mitt i natten och säga att jag ska komma till henne, och jag gört. ställer upp för bruden till 110% minst. och jag vet att hon skulle göra samma sak för mig. en äkta vän. finare än diamant. värd mer än guld. hon är den vännen jag vill ha kvar, livet ut. för hon lyser upp min vardag och gör livet enklare att klara av.
puss på dig min bitch

grejen är den att hon är ju så sjukt jävla snygg också.


I love you

Kommentarer
bännnnngan:

Å FY HELVETE FITTAN VA SÖT DU ÄR . där blev jag ju tårögd, dum kisse.



I freaking love u, ställer upp för dig till 110% , de vet du . pusssssss fillan <3

2010-08-02, 18:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback