något jag längtat efter

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2010-04-02, 19:17:35

torsdag:
drog till skolan och dog på fysiken, nån doktorand som studerar inom mörk materia, WOHO jag är så intresserad! drog hem en snabbis efter skolan och gav råttorna mat och packade en påse med saker till dem sedan kom ragge och johan till donken och plockade upp mig, sen bar det av mot rimbo. det var öl och förberedning för gaddning. efter en stund kom linus. mitt liv vaknade, tack <3 bilder på mina verk ploppar upp när jag kommer hem.
jag bättrade på mina kunskaper och hade riktigt kul, vilket jag alltid har med er boys. ni är fett värda, puss.

fredag:
vaknade upp i rimbo 05.45, drog mig i sängen till 06.15 sen gick jag ut till hållplatsen i hagen och väntade på mamma, i 45 min.. hämtad och påväg mot norråker! det kan knappt bli bättre. jo, om boysen va med då jävlar hade det varit riktigt sjukt kul. nu börjar ungarna gå och lägga sig och maten är påväg att påbörjas, härligt. bror ska kolla på film på datorn nu, tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback