ta vara på det som är bra

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2010-04-04, 17:24:28

lördag:
vi tog skootrarna till en liten koja vi sjökanten. grillade mackor och korv. efter ett par timmar åkte vi tillbaka hem och började elda i bastun, badtunnan och i stugan vid sjön. och på kvällen blev det middag i stugan, bad i tunna och bastu. riktigt mysigt!

söndag:
idag åkte vi bort till tjädernäset med skootrarna och hundspann. jag fick ta en tur med hundspannen när vi var framme, det var sjukt kul! efter det tog jag och lillebror en sväng med skootern också. vi grillade mackor idag igen, det är nå så djävulusiskt gott! gosade och fotograferade hundarna, solade och sov. nu är vi hemma, alla sitter ute och dricker öl, jag chillar i köket, saknar linus, johan och robin. ska gå ut nu tänkte jag, tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback