min lilla ratsafari

mina krabater / 0 Kommentarer / 2010-04-21, 20:38:18
dags för en enkel uppdatering.
helgen var party all night long, vid station och i rimbo hos bubi. i måndags åkte jag och sandra till stan för att köpa nya piercingar, köpte en platta till tungan med fötter på, asball! vi mötte även jocke och gleeeed fint inne i stan med glass i han'. måndagskvällen spenderade jag med ella, vi hämtade våra biljetter till The Last Bounce, som är på fredag i globen, och hon gjorde hennes specialare till middag, fett gott.

och sen så tar jag hand om syrrans råtta, sushi. hon är riktigt rar men lite tillbakadragen, idag fick hon sitta med mig i sängen när jag kollade på tv och hon satt stilla medan jag strök fingrarna över ryggen, jag såg att hon njöt lite. hon är lite väl rädd av sig men det ska jag bannemig ändra på, men kaxig mot phoenix.. det är hon :o phoenix däremot har börjat bli av med sina fartränder, sorgligt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback