härliga serier, jävla djurplågare

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2010-04-22, 19:45:55
hemma från skolan pga munsårs besvär.. läppen ser ut att ha en inbygd fotboll eller nått. har inte gjort så mycket idag. målat en döskalle på lillebrors t-shirt och kollat på animal planet, favorit kanalen. har i och för sig kollat på lägenheter i östersund, blir kär på en gång! men får gå klart gymnasiet först, sen bär det av mot nya äventyr. uggi har väl tjatat en aning på att jag ska kolla på entourage så jag ladda ner första säsongen igår och kollade på första avsnittet idag, riktigt bra må jag säga, men somnade när den var slut.. ska fortsätta ikväll. tankar nu ner grey's anatomy säsong 1-4, längtar till jag kan pressa dom som jag gjorde med the OC.

för övrigt blir jag bara så sjukt arg och ledsen när jag hör att man hittar plågade hundar, katter osv. varför gör folk såhär mot världens finaste varelser? de måste vara bra nå sjuka i huvet. vi ska inte prata om va det gör med råttor.. står knappt ut att höra på när folk berättar, det är så hemskt. gör test på pedofiler och våldtäktsmän istället!

dags för te och tv, hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback