när ljuset slocknar

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2014-10-08, 23:48:37
376 dagar. 

ja, känslor, de finns hos varenda individ. mina tankar går till anhöriga, ni är starka och de blir bättre med tiden. dock läker inte tiden alla sår, du får ett ärr som du får leva med resten av livet, de är fler än bara jag som tycker så. I know that. men du blir stark. det är bra att vara stark. i en längre period är det jobbigt, förjävligt. man förnekar och inser inte. det tar flera år. helt normalt. men dom lever kvar. i hjärtat. föralltid.

tänk om jag hade magiska händer. då hade jag fixat fram en teleportör å tagit mig till dig på direkten, utan tvekan
 
 
elin thellbro, jag älskar dig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback