even when death tear us apart

dagligt crap / 0 Kommentarer / 2014-11-13, 00:56:00
 
när jag planterade mitt nya liv här i norråker, hade jag inte en tanke på att just du och jag skulle hitta varandra. kommer inte ihåg dagen då vi "klickade", men det spelar ingen roll, för det gör nog inte du heller, har för mig att vi försökt komma fram till det nån gång utan framgång. däremot så kommer jag ihåg mycket av vad vi sysslat med under vår vänskap. aldrig en tåkig stund med dig. att vara i samma hus, göra olika saker och inte prata med varandra vare sig man är i samma eller olika rum, de vill jag kalla speciell vänskap. man har inte alltid nått att prata om men det känns bra att vara i närheten av varandra. det finns inget som kallas pinsam tystnad. 
på nått höger känner jag att vi har kännt varandra i flera år, även fast det bara blir 1 år snart, om någon månad eller två. med tiden blir det bara fler och fler minnen. flisan vill ha hur många som helst! jag finns för dig, dag som natt. 
 
elin, jag är glad som har dig. du är en bra vän.
dig kommer jag hålla fast vid. även när vi nått ljuset.
jag älskar dig från djupet av mitt hjärta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback